星期四, 1月 31, 2008

股 場 放 大 鏡 : 上 市 公 司 炒 股 潛 在 風 險 高


一 場 暴 風 雪 , 暴 露 了 國 內 鐵 路 運 輸 網 絡 , 並 不 如 想 像 中 完 善 。 據 國 內 報 載 , 截 止 2006 年 底 , 全 中 國 鐵 路 營 運 里 程 總 長 不 足 8 萬 公 里 , 佔 全 球 鐵 路 總 長 度 約 6% , 卻 要 承 擔 全 球 約 24% 的 鐵 路 運 輸 量 , 可 見 中 國 鐵 路 負 荷 相 當 重 。 這 次 春 運 癱 瘓 的 直 接 原 因 是 惡 劣 天 氣 導 致 一 百 多 列 火 車 停 運 , 但 如 果 中 國 不 止 一 條 南 北 主 要 鐵 路 , 問 題 應 不 至 如 此 嚴 重 。

短 炒 中 鐵 賬 面 要 蝕
去 年 陸 續 有 基 建 鐵 路 股 上 市 , 中 鐵 ( 390 ) 上 市 後 , 還 有 中 鐵 建 跟 住 上 , 鐵 路 建 設 多 了 融 資 渠 道 , 相 信 有 助 國 內 鐵 路 網 絡 建 設 加 快 , 鐵 路 基 建 股 有 理 由 睇 好 。 或 因 此 三 四 線 股 永 義 國 際 ( 1218 ) 都 參 與 炒 賣 中 鐵 , 日 前 通 告 指 公 司 在 去 年 12 月 初 至 上 周 一 斥 資 約 2400 萬 元 短 炒 買 入 252.1 萬 股 中 鐵 , 同 時 又 在 上 月 20 日 及 本 月 11 日 沽 出 142.1 萬 股 中 鐵 。

以 上 交 易 短 炒 獲 利 約 80 萬 元 , 扣 除 使 費 所 賺 有 限 , 不 過 貨 尾 分 分 鐘 要 輸 凸 。 餘 下 持 有 的 110 萬 股 中 鐵 , 以 短 期 投 資 入 賬 , 平 均 成 本 每 股 10.55 元 , 昨 中 鐵 報 收 8.95 元 , 賬 面 輸 176 萬 元 , 即 係 中 鐵 呢 項 投 資 , 總 共 暫 時 要 輸 約 100 萬 元 。

永 義 轉 型 炒 股 , 包 括 去 年 12 月 披 露 買 賣 中 石 油 ( 857 ) 唔 計 使 費 賺 186 萬 元 , 又 在 去 年 10 月 披 露 在 市 場 買 入 21.2 萬 股 港 交 所 ( 388 ) , 每 股 平 均 253 元 , 及 於 去 年 7 月 至 10 月 期 間 , 購 入 合 共 57.2 萬 股 中 移 動 ( 941 ) , 每 股 平 均 價 118 元 。 呢 批 貨 賺 定 蝕 唔 係 重 點 , 而 係 永 義 股 東 , 可 能 面 對 緊 自 己 都 唔 知 風 險 。

調 控 煤 價 煤 股 無 運 行
剛 剛 煤 股 才 炒 得 火 熱 , 因 國 內 缺 煤 缺 電 , 估 計 全 國 現 貨 煤 價 年 初 至 今 升 近 20% , 市 場 憧 憬 或 有 關 於 煤 炭 加 價 消 息 出 現 。 不 過 , 呢 個 希 望 或 難 以 實 現 , 發 改 委 日 前 首 次 指 出 不 排 除 調 控 煤 價 , 同 時 又 說 不 能 讓 小 煤 礦 復 產 應 急 , 即 係 點 ? 煤 股 因 此 日 前 都 疲 軟 , 神 華 ( 1088 ) 走 勢 轉 差 , 國 內 政 策 風 險 果 然 唔 可 以 睇 小 。

1 則留言:

地山 說...

我都寫了一個投資Blog
在http://harvestor.blogspot.com