星期日, 4月 13, 2008

股 場 放 大 鏡 : 奧 運 將 至 中 旅 初 現 炒 味


美 國 股 市 大 反 彈 , 觸 發 全 球 股 市 狂 升 , 在 季 結 後 一 個 明 顯 的 市 場 現 象 , 是 商 品 價 格 勁 跌 , 股 市 則 狂 升 , 相 信 這 次 資 金 換 馬 不 會 如 此 快 便 完 結 , 上 述 趨 勢 應 會 維 持 至 少 兩 三 個 月 。

A 股 影 響 逐 漸 淡 化
全 球 股 市 都 在 勁 升 , 國 內 股 市 卻 出 奇 弱 勢 , 連 續 兩 日 港 股 大 升 , 午 後 都 受 A 股 弱 勢 所 拖 累 。 A 股 的 不 濟 , 主 要 原 因 是 大 陸 係 政 策 市 , 甚 麼 外 圍 因 素 起 不 了 作 用 , 主 要 還 是 看 國 家 政 策 , 領 導 人 不 出 手 救 市 , 股 民 還 是 毫 無 入 市 意 欲 , 令 股 市 易 跌 難 升 。

昨 日 「 阿 公 」 其 實 已 經 露 一 兩 手 , 出 動 到 中 國 保 監 , 要 求 保 險 公 司 在 增 發 集 資 前 要 先 經 中 國 保 監 的 意 見 函 , 被 視 為 衝 平 保 ( 2318 ) 巨 額 集 資 而 設 下 的 關 卡 。 也 因 此 , 昨 日 國 壽 ( 2628 ) 及 平 保 A 股 分 別 逆 市 升 8.6% 及 6.5% 。

一 有 相 關 政 策 出 台 , 相 關 股 份 就 炒 起 , 呢 個 現 象 其 實 唔 多 健 康 , 所 以 A 股 繼 續 跌 , 令 股 民 對 股 市 熱 情 降 溫 , 回 復 正 常 發 展 , 未 嘗 唔 係 好 事 。 短 期 內 A 股 跌 料 仍 會 影 響 市 場 氣 氛 , 惟 總 體 影 響 已 逐 漸 淡 化 , 而 在 奧 運 準 備 就 緒 之 際 , 奧 運 概 念 股 炒 味 初 現 , 跌 到 殘 中 旅 ( 308 ) 噚 日 起 動 , 可 候 回 吐 買 多 少 , 此 股 下 周 二 將 公 佈 業 績 , 表 現 應 該 唔 會 太 差 。

中 國 A 股 再 跌 , 但 係 睇 A 、 H 股 升 跌 比 較 , 跌 多 數 係 連 年 虧 損 、 業 績 不 振 以 及 A 股 股 價 較 H 股 高 出 一 大 截 之 股 票 , 例 如 北 人 印 刷 ( 187 ) 、 南 京 熊 貓 ( 553 ) 以 及 新 華 製 藥 ( 719 ) 其 A 股 都 要 跌 逾 7% , 惟 其 H 股 卻 全 告 上 升 , 後 兩 者 升 幅 更 逾 4% 。 看 來 A 、 H 股 出 現 極 大 差 價 的 情 況 , 唔 使 直 通 車 已 經 在 悄 悄 收 窄 , A 股 跌 係 咪 真 係 要 驚 ?

A50 成 交 突 然 大 增
噚 日 另 一 市 場 現 象 係 隻 A50 中 國 基 金 ( 2823 ) 忽 然 成 交 大 增 , 全 日 成 交 額 近 40 億 元 , 成 交 榜 排 第 5 位 , 僅 次 於 國 壽 , 此 基 金 平 日 成 交 只 得 3 、 4 億 元 , 忽 然 成 交 急 增 10 倍 好 唔 尋 常 。 此 基 金 早 兩 日 曾 作 介 紹 , 主 要 持 有 優 質 A 股 , 短 期 成 交 若 續 升 , 一 定 要 睇 實 。

沒有留言: