星期三, 4月 09, 2008

股 場 放 大 鏡 : 大 力 扶 持 農 業 一 拖 要 買


大 米 價 格 搶 高 , 已 由 地 區 性 事 件 , 發 展 成 為 全 球 關 注 糧 食 問 題 , 繼 早 前 香 港 搶 米 搞 到 超 市 無 米 賣 , 家 輪 到 菲 律 賓 人 都 去 搶 米 , 出 現 恐 慌 搶 購 潮 。 大 米 係 亞 洲 人 主 要 食 糧 , 由 於 越 南 、 印 度 、 柬 埔 寨 與 埃 及 等 大 米 出 口 國 紛 紛 宣 佈 限 制 出 口 , 靠 入 口 米 糧 國 家 肯 定 最 大 鑊 , 菲 國 本 身 供 應 有 限 , 入 口 一 斷 就 陷 入 糧 荒 。 由 泰 國 突 將 米 價 大 幅 調 高 開 始 , 亞 洲 國 家 紛 紛 限 制 出 口 , 好 可 能 係 出 於 保 護 自 己 國 家 供 應 行 動 , 但 係 據 某 電 視 台 深 入 泰 國 採 訪 , 發 現 泰 國 農 民 根 本 就 無 將 米 價 大 幅 提 高 賣 畀 批 發 商 , 而 批 發 商 就 好 明 顯 係 囤 積 居 奇 頭 號 嫌 疑 犯 , 某 人 自 私 商 業 行 為 , 就 引 來 糧 荒 , 兼 帶 出 強 烈 通 脹 預 期 。
次 選 可 揀 中 國 龍 工

日 前 國 務 院 總 理 溫 家 寶 高 調 在 河 北 考 察 農 業 , 並 透 過 電 視 畫 面 講 , 「 手 中 有 糧 , 心 中 不 慌 」 , 中 國 的 糧 食 儲 備 是 充 裕 的 , 中 國 人 完 全 有 能 力 養 活 自 己 。 呢 句 說 話 , 恰 好 係 講 畀 人 聽 以 穩 定 民 心 , 千 祈 唔 好 搶 米 , 否 則 便 會 通 脹 成 災 。 中 央 下 一 步 , 將 是 大 力 扶 持 農 業 , 谷 大 糧 食 生 產 量 , 農 業 機 械 股 中 , 必 揀 第 一 拖 拉 機 ( 038 ) , 次 選 則 是 由 基 建 及 採 礦 用 機 器 , 發 展 至 農 業 收 割 機 的 中 國 龍 工 ( 3339 ) 。 聯 邦 制 藥 ( 3933 ) 股 價 上 個 月 曾 經 單 日 急 升 28% , 因 為 公 司 公 佈 盈 利 預 喜 , 預 告 去 年 底 止 盈 利 , 增 長 將 不 少 於 1.8 倍 。 實 際 增 長 多 少 , 公 司 業 績 將 會 在 今 日 公 佈 , 且 看 會 升 幾 多 。
聯 邦 制 藥 成 交 異 動
業 績 之 前 , 聯 邦 制 藥 成 交 突 然 大 增 , 由 平 均 數 百 萬 至 1000 萬 元 成 交 , 急 增 至 9000 多 萬 元 , 其 中 很 大 部 份 來 自 昨 早 9:35 的 一 宗 大 手 成 交 , 以 2.725 元 成 2680 萬 股 , 涉 資 約 7300 萬 元 。 雖 然 涉 資 佔 公 司 市 值 34.5 億 元 比 重 唔 大 , 但 係 如 此 單 日 成 交 已 是 首 日 掛 牌 以 來 最 大 , 昨 日 公 司 卻 發 出 不 明 成 交 異 動 通 告 。 如 果 股 份 唔 係 涉 及 主 要 股 東 或 管 理 層 買 賣 , 究 竟 係 乜 人 做 手 咁 大 額 買 賣 ?

1 則留言:

匿名 說...

扶持農業,除左機器可以提升產能外,化肥可作考慮嗎。
3983 PE 低於同業的 297 ,4~7月為拖肥季節,可現價持有個多月嗎!?