星期三, 11月 14, 2007

股 場 放 大 鏡 : 跌 定 撈 底 先 揀 鞍 鋼


港 股 昨 日 一 度 跌 700 多 點 , 下 午 好 友 由 低 位 作 絕 地 反 擊 , 收 市 倒 升 137 點 , 總 算 叫 做 喘 定 。 其 實 昨 早 中 段 指 由 高 位 急 挫 近 千 點 , 根 本 係 跌 得 無 理 , 台 股 、 A 股 及 日 股 都 相 當 硬 淨 , 大 戶 顯 然 是 質 低 平 淡 倉 , 平 到 咁 上 下 就 舞 返 上 去 。 假 如 相 信 港 股 短 期 見 底 , 至 少 有 一 個 較 像 樣 之 反 彈 浪 , 係 時 候 買 番 最 早 跌 優 質 國 企 股 , 又 假 如 對 揀 邊 隻 毫 無 頭 緒 , 不 妨 參 考 大 行 報 告 。 日 前 雷 曼 發 表 研 究 報 告 , 給 予 鞍 鋼 ( 347 ) 初 始 評 級 為 增 持 , 目 標 價 31.50 元 , 主 要 認 為 其 生 產 高 檔 鋼 材 有 利 提 升 產 量 , 同 時 考 慮 到 母 公 司 可 能 注 入 資 產 , 以 及 從 母 公 司 採 購 鐵 砂 可 抵 銷 成 本 上 漲 影 響 。 若 鞍 鋼 獲 注 資 , 總 產 能 可 提 高 38% , 預 期 公 司 06 至 09 年 產 量 的 每 年 複 合 增 長 可 達 11.4% 。
供 應 緊 鋼 價 料 升

鞍 鋼 較 早 前 公 佈 第 3 季 淨 利 潤 下 降 18% 至 17.63 億 元 人 民 幣 , 不 過 業 績 公 佈 後 大 行 多 維 持 樂 觀 的 看 法 , 高 盛 指 , 業 績 倒 退 已 在 該 行 預 期 之 內 , 這 主 要 由 於 鋼 價 疲 弱 、 鐵 礦 石 價 格 調 整 所 致 , 認 為 兩 個 負 面 因 素 都 是 暫 時 性 。 高 盛 對 鞍 鋼 仍 抱 高 度 正 面 看 法 , 因 為 國 內 供 應 趨 緊 , 相 信 明 年 鋼 價 可 升 16% , 維 持 鞍 鋼 強 烈 買 入 評 級 , 目 標 價 40 元 。 摩 通 在 鞍 鋼 業 績 公 佈 後 將 其 未 來 3 年 盈 利 預 測 調 低 , 但 認 為 近 期 股 價 下 滑 , 反 而 是 低 吸 良 機 , 因 此 該 行 仍 維 持 鞍 鋼 的 增 持 評 級 不 變 , 目 標 價 為 31.90 元 。 鞍 鋼 昨 收 報 21.05 元 , 距 大 行 目 標 價 仍 有 50% 至 近 倍 上 升 空 間 , 是 撈 底 首 選 。
上 電 證 睇 10 蚊
除 鞍 鋼 之 外 , 上 海 電 氣 ( 2727 ) 最 近 都 有 大 行 唱 好 , 豐 證 券 上 周 發 表 報 告 , 指 上 電 的 附 屬 公 司 上 海 機 電 首 3 季 度 業 績 勝 該 行 預 期 , 對 強 化 集 團 的 整 體 機 電 業 務 非 常 有 利 , 故 維 持 上 海 電 氣 評 級 為 增 持 , 目 標 價 10 元 , 昨 收 報 6.76 元 , 有 近 48% 潛 在 升 幅 。

沒有留言: