星期二, 7月 22, 2008

股 場 放 大 鏡 : 外 資 行 睇 好 安 踏 買 得 過



中 投 傳 入 股 大 笨 象 , 仲 要 街 外 掃 貨 , 如 此 消 息 表 面 睇 可 信 性 唔 算 太 高 , 但 係 世 事 無 絕 對 , 呢 個 世 界 乜 事 都 可 以 發 生 。 由 於 外 圍 股 市 跌 勢 已 經 定 落 , 同 時 匯 控 ( 005 ) 又 突 然 轉 強 , 個 市 應 該 係 時 候 止 跌 回 升 , 如 果 控 等 強 勢 股 追 唔 落 手 , 其 實 大 把 股 票 可 揀 , 好 多 二 線 股 根 本 未 受 惠 過 今 次 回 升 。

近 日 一 個 現 象 係 多 大 行 報 告 講 二 線 股 , 是 近 兩 個 月 跌 市 以 來 所 少 見 。 昨 瑞 信 就 發 表 研 究 報 告 , 指 出 雖 然 未 收 到 安 踏 體 育 ( 2020 ) 上 周 舉 行 的 09 年 首 季 的 交 易 會 定 單 數 字 , 但 若 按 開 新 店 數 字 不 變 以 及 撇 除 新 品 牌 業 務 的 影 響 , 料 其 增 長 勢 頭 仍 然 強 勁 。 瑞 信 未 有 「 新 資 料 」 就 急 不 及 待 出 報 告 , 代 表 乜 值 得 推 敲 。

急 不 及 待 出 報 告
該 行 表 示 , 雖 然 安 踏 仍 在 發 展 新 品 牌 以 及 競 爭 環 境 加 劇 , 但 保 守 估 計 對 集 團 09 至 2010 年 每 股 盈 利 只 有 輕 微 的 攤 薄 影 響 , 預 期 需 要 兩 年 的 調 整 期 , 新 產 品 才 對 安 踏 有 明 顯 貢 獻 。 不 過 , 其 功 能 鞋 及 小 童 服 裝 的 投 資 能 確 保 其 市 場 地 位 , 該 行 將 安 踏 09 年 鞋 類 及 服 務 的 加 價 幅 度 由 4% 降 至 2% , 銷 售 量 增 長 則 分 別 由 26% 及 25% , 調 高 至 27% 。

瑞 信 估 計 , 安 踏 明 年 的 銷 售 及 分 銷 開 支 會 增 加 , 因 有 新 業 務 的 開 支 , 故 調 低 明 年 每 股 盈 利 預 測 3% , 料 2010 年 的 加 價 幅 度 由 3% 降 至 2% , 及 將 2010 年 每 股 盈 利 預 測 調 低 6% , 不 過 未 來 3 年 每 股 盈 利 年 複 合 增 長 仍 達 35.7% 。 瑞 信 維 持 安 踏 優 於 大 市 評 級 , 目 標 價 雖 由 11.61 元 下 調 至 10.70 元 , 但 距 現 價 仍 有 近 倍 潛 在 上 升 空 間 , 安 踏 現 價 買 得 過 。

沒有留言: