星期一, 5月 14, 2007

股 場 放 大 鏡 : 再 創 新 高 新 數 碼 至 係 主 角


即 將 改 名 為 「 蒙 古 能 源 」 的 新 世 界 數 碼 ( 276 ) 上 周 五 股 價 狂 升 24% 再 創 新 高 , 比 同 聲 同 氣 金 匡 ( 286 ) 升 幅 23% 更 高 , 似 乎 唔 係 配 角 , 而 係 主 角 。 新 數 碼 自 公 布 變 身 能 源 股 後 , 在 過 去 短 短 4 個 月 , 市 值 已 由 4.7 億 元 暴 增 至 170 億 元 。


同 一 貫 旗 下 公 司 由 姓 鄭 人 士 主 理 唔 同 , 新 數 碼 主 席 係 彤 叔 掌 櫃 魯 連 城 , 董 事 會 亦 唔 見 鄭 姓 人 士 , 擺 脫 了 以 往 的 家 族 管 理 影 子 , 也 令 現 管 理 層 有 更 大 發 揮 空 間 。 事 實 上 , 近 月 集 團 接 連 搵 來 多 名 猛 人 加 盟 , 先 有 擅 長 做 刁 的 法 務 總 監 高 朗 , 其 後 是 煤 礦 行 業 有 28 年 經 驗 的 首 席 執 行 官 金 德 智 , 之 後 再 請 來 有 中 國 地 熱 學 之 父 之 稱 的 任 湘 , 個 個 來 頭 唔 細 , 唔 似 玩 玩 扮 轉 型 。


上 個 月 新 數 碼 股 東 會 通 過 以 12 億 元 代 價 收 購 蒙 古 煤 礦 , 從 會 上 管 理 層 的 言 論 , 或 可 推 敲 公 司 仲 有 乜 消 息 可 炒 。 首 先 , 管 理 層 表 示 正 有 10 多 個 礦 場 意 向 書 在 洽 談 中 , 暗 示 日 後 還 有 收 購 進 行 ; 其 次 是 蒙 古 資 源 極 之 豐 富 , 上 述 收 購 的 煤 礦 儲 存 量 遠 遠 不 止 通 告 估 計 的 3 億 噸 , 實 際 勘 探 量 好 快 公 布 ; 最 後 係 中 國 缺 電 , 產 出 煤 後 可 向 內 地 供 輸 , 早 前 並 與 蘭 州 電 廠 訂 立 供 煤 意 向 書 , 且 不 排 除 搞 埋 發 電 業 務 。 新 數 碼 有 得 炒 好 消 息 , 隨 手 都 有 幾 件 。


世 城 債 主 貨 待 消 化


同 樣 係 蒙 古 搞 礦 , 世 紀 城 市 ( 355 ) 股 價 表 現 就 差 得 遠 矣 , 該 公 司 自 宣 布 成 為 首 家 開 採 鈾 礦 的 上 市 公 司 後 , 隨 即 被 以 往 銀 行 債 主 出 售 透 過 以 前 收 落 CB 所 換 取 之 股 票 套 現 , 龐 大 沽 壓 令 股 價 完 全 升 唔 起 。 近 日 世 城 請 記 者 親 赴 蒙 古 睇 礦 , 個 礦 真 偽 應 毋 須 懷 疑 , 問 題 係 仲 有 幾 多 債 主 貨 等 沽 。

歐陽風

沒有留言: