星期三, 6月 25, 2008

股 場 放 大 鏡 : 澳 博 未 上 市 濠 賭 股 先 瀉



大 摩 出 報 告 睇 淡 港 交 所 ( 388 ) 未 來 15 日 股 價 前 景 之 後 , 股 價 昨 日 果 然 勁 跌 4.3% , 市 場 咁 恐 慌 要 沽 , 其 實 不 無 道 理 , 皆 因 證 券 分 析 員 多 數 會 估 一 隻 股 份 未 來 半 年 、 9 個 月 或 者 1 年 股 價 走 勢 , 但 係 將 預 測 局 限 15 日 , 就 相 當 之 唔 尋 常 , 客 戶 睇 完 咁 報 告 , 有 貨 多 數 都 會 沽 先 , 至 多 15 日 後 買 番 。

大 市 表 現 繼 續 不 濟 , 新 股 是 否 可 以 成 功 上 市 頓 成 疑 問 。 招 股 踏 入 第 二 日 的 山 水 水 泥 ( 691 ) 孖 展 額 , 據 報 只 得 少 於 1800 萬 元 , 當 中 某 華 資 證 券 行 更 出 現 達 500 萬 元 的 「 抽 飛 」 情 況 。 此 股 會 唔 會 成 為 今 年 以 來 另 一 隻 要 擱 置 上 市 新 股 ?

緊 接 山 水 水 泥 之 後 , 澳 門 博 彩 ( 880 ) 同 喜 得 龍 ( 977 ) 招 股 , 相 信 仍 會 困 難 重 重 。 澳 博 上 市 在 即 , 但 幾 隻 澳 門 賭 博 股 過 去 一 個 月 卻 跌 得 甚 勁 , 例 如 新 濠 ( 200 ) 股 價 由 5 月 中 12.4 元 跌 至 噚 日 得 7.52 元 , 跌 幅 達 39% , 只 係 1 個 月 左 右 時 間 跌 4 成 , 實 在 好 誇 張 。

摩 通 出 報 告 撐 信 德
又 例 如 信 德 ( 242 ) 股 價 由 5 月 初 10.94 元 , 跌 至 周 一 最 低 7.08 元 , 勁 跌 35% , 噚 日 略 為 反 彈 上 7.37 元 , 仍 跌 逾 3 成 。

信 德 股 價 跌 咁 多 , 摩 通 日 前 就 出 報 告 力 撐 , 認 為 信 德 股 價 近 期 是 受 股 市 疲 弱 拖 累 , 而 市 場 對 澳 博 上 市 帶 有 負 面 印 象 , 再 加 上 燃 油 價 格 上 升 , 影 響 信 德 船 運 業 務 , 種 種 因 素 拖 累 其 股 價 表 現 。 不 過 , 摩 通 認 為 , 船 運 業 務 只 佔 信 德 資 產 淨 值 10% , 該 業 務 卻 較 受 大 眾 留 意 , 因 此 造 成 不 成 正 比 的 股 價 影 響 , 維 持 其 增 持 建 議 。 市 場 此 際 的 確 大 把 平 貨 , 但 股 民 反 而 越 平 就 越 唔 敢 買 。

沒有留言: