星期二, 9月 18, 2007

股 場 放 大 鏡 : 金 價 勁 升 招 金 有 勢 可 吼


美 元 持 續 下 跌 造 就 金 價 急 升 , 近 日 金 礦 股 發 力 , 其 中 紫 金 礦 業 ( 2899 ) 可 算 長 升 長 有 , 上 月 大 跌 市 時 曾 低 見 4.08 元 , 唔 使 1 個 月 已 經 升 近 10 元 , 短 時 間 內 淨 賺 近 倍 半 , 勁 得 過 份 。 不 過 金 礦 股 唔 係 隻 隻 都 得 , 如 早 前 發 出 盈 警 的 靈 寶 黃 金 ( 3330 ) , 就 在 金 價 狂 升 之 下 , 中 期 業 績 反 而 大 幅 倒 退 71% 。 業 績 倒 退 主 因 是 佔 總 生 產 成 本 逾 80% 的 原 料 價 格 上 升 , 導 致 毛 利 下 跌 , 靈 寶 自 有 金 礦 蘊 藏 不 多 , 是 業 績 倒 退 死 因 。

至 於 噚 日 急 起 直 追 招 金 礦 業 ( 1818 ) , 黃 金 開 採 業 務 佔 總 收 入 達 8 成 , 僅 兩 成 來 自 冶 煉 業 務 , 而 且 招 金 繼 今 年 6 月 向 其 母 公 司 收 購 西 峽 招 金 、 托 里 招 金 及 甘 肅 天 昊 餘 下 權 益 後 , 還 有 更 多 注 資 醞 釀 當 中 , 參 考 紫 金 升 勢 , 追 落 後 金 礦 股 招 金 係 首 選 。

永 成 改 名 前 爆 上
近 年 頗 多 上 市 公 司 轉 型 搞 油 , 因 為 石 油 有 價 , 不 過 大 多 國 外 搞 油 , 例 如 高 信 ( 007 ) 去 到 埃 及 搞 油 , 智 富 能 源 ( 1051 ) 就 去 到 馬 達 加 斯 加 , 噚 日 股 價 見 異 動 永 成 國 際 ( 850 ) , 係 少 數 能 夠 國 內 取 得 採 油 牌 照 民 營 上 市 公 司

石 油 係 戰 略 資 源 , 外 商 好 難 參 與 , 永 成 得 以 獲 批 牌 照 , 主 要 原 因 係 公 司 開 發 的 納 米 驅 油 劑 可 以 大 幅 提 高 油 井 開 採 能 力 , 甚 至 枯 井 都 可 以 進 行 第 2 次 開 採 , 唔 係 其 他 上 市 公 司 可 以 得 到 商 機 。

據 永 成 管 理 層 講 , 該 公 司 於 齊 齊 哈 爾 油 田 開 採 的 10 口 井 , 目 前 已 成 功 安 裝 了 6 台 抽 油 機 , 其 中 兩 口 井 亦 已 完 成 射 孔 噴 油 , 料 最 快 9 月 中 可 投 產 , 而 所 提 出 的 油 將 會 內 銷 至 當 地 的 原 油 廠 。 油 井 投 產 加 上 快 將 改 名 為 「 中 油 資 源 控 股 」 , 相 信 係 炒 上 理 由 之 一 , 噚 日 大 成 交 爆 上 , 應 該 仲 有 水 位 。


沒有留言: