星期五, 9月 28, 2007

股 場 放 大 鏡 : 基 金 殺 到 江 銅 芬 佬 之 選


噚 日 講 過 港 股 市 場 炒 大 唔 炒 細 現 象 , 主 要 原 因 都 係 因 為 QDII 基 金 只 買 大 價 股 , 睇 番 近 日 國 內 放 行 QDII 產 品 的 進 度 加 快 , 這 個 港 股 升 市 及 集 中 在 大 價 股 身 上 的 現 象 , 令 人 更 加 恍 然 大 悟 。 據 國 內 報 載 , 國 內 首 隻 全 球 性 基 金 , 南 方 全 球 精 選 基 金 在 全 國 發 售 反 應 熱 烈 , 首 日 已 出 現 超 購 , 昨 輪 到 華 夏 基 金 全 國 發 售 。 截 至 目 前 , QDII 審 批 額 度 已 經 達 到 265.88 億 美 元 。 而 在 十 一 假 後 , 嘉 實 與 上 投 摩 根 公 司 的 QDII 產 品 將 相 繼 公 開 發 售 。 據 將 出 任 嘉 實 海 外 中 國 基 金 的 基 金 經 理 表 示 , 海 外 中 國 股 票 總 市 值 達 2.6 萬 億 美 元 , 接 近 國 內 A 股 市 場 的 總 市 值 , 其 中 90% 以 上 集 中 於 港 股 , 而 海 外 中 國 股 票 主 要 由 金 融 、 能 源 、 電 信 等 藍 籌 股 構 成 , 這 些 股 票 在 海 外 市 場 的 市 盈 率 幾 乎 僅 為 其 在 A 股 市 場 的 一 半 , 具 有 較 高 投 資 價 值 。 睇 到 呢 度 , 應 會 明 白 大 市 值 H 股 炒 上 完 全 係 QDII 資 金 流 入 所 致 , 散 戶 直 通 車 資 金 , 只 係 副 車 , 幾 時 開 通 根 本 唔 係 焦 點 。 既 然 係 基 金 經 理 揀 股 , 除 市 值 大 之 外 , 投 資 價 值 都 好 重 要 , 家 全 球 投 資 市 場 講 緊 美 金 大 貶 值 , 金 礦 股 經 過 呢 輪 整 固 之 後 , 相 信 好 快 又 會 重 拾 升 勢 , 可 以 話 有 買 貴 無 買 錯 , 紫 金 ( 2899 ) 噚 日 低 位 造 支 釘 , 整 固 應 已 差 不 多 ; 嫌 升 得 太 勁 , 剛 破 頂 江 銅 ( 358 ) 往 績 PE 僅 14 倍 , 芬 佬 必 然 選 擇 之 一 。
中 電 新 能 源 遲 早 炒

噚 日 內 地 資 金 掃 貨 掃 到 去 電 力 股 度 , 呢 電 力 股 唔 少 已 嚴 重 落 後 其 他 H 股 , 而 且 盈 利 派 息 穩 定 , 所 以 資 金 遲 早 會 掃 到 。 雖 然 龍 頭 電 力 股 一 定 炒 先 , 但 係 已 轉 型 做 清 潔 能 源 中 電 新 能 源 ( 735 ) 相 信 遲 早 會 炒 到 , 唔 想 高 追 大 價 , 此 股 不 妨 耐 心 累 積 。

沒有留言: