星期二, 3月 18, 2008

股 場 放 大 鏡 : 高 增 長 高 PE 股 神 話 幻 滅

全 球 股 市 吹 淡 風 , 港 股 亦 都 唔 例 外 , 作 為 全 球 套 現 能 力 最 強 股 市 之 一 , 港 股 跌 幅 又 再 高 人 一 等 , 跌 超 過 5% , 比 起 受 日 圓 轉 強 影 響 當 地 出 口 股 日 本 股 市 , 跌 得 仲 多 。 西 藏 整 單 咁 , 國 內 股 市 繼 續 無 力 回 升 , 搞 到 H 股 指 數 勁 跌 逾 7% , 港 股 惟 有 繼 續 捱 打 。

玖 紙 拖 累 理 文 造 紙
噚 日 跌 市 不 特 止 , 個 別 基 金 股 更 被 洗 倉 式 沽 售 , 令 氣 氛 倍 添 恐 怖 , 昨 公 佈 業 績 的 玖 龍 紙 業 ( 2689 ) , 由 於 增 長 幅 度 未 如 預 期 , 股 價 慘 跌 40% , 市 值 單 日 蒸 發 逾 186 億 , 曾 是 中 國 女 首 富 的 張 茵 , 身 家 唔 見 一 大 截 。
玖 紙 截 至 07 年 底 止 中 期 純 利 為 10.56 億 元 人 民 幣 ( 下 同 ) , 增 長 11.4% , 每 股 盈 利 0.25 元 。 由 於 該 股 在 上 年 度 純 利 增 長 達 48% , 高 增 長 令 公 司 PE 高 企 20 多 至 30 倍 , 惟 今 次 業 績 反 映 , 高 增 長 並 非 必 然 , 單 日 急 挫 後 令 往 績 PE 降 至 不 足 13 倍 。
集 團 受 到 新 的 勞 工 合 同 法 影 響 , 早 已 牙 痛 咁 聲 , 再 來 原 材 料 成 本 上 漲 , 令 營 運 環 境 受 損 , 不 過 同 樣 係 紙 業 股 群 星 紙 業 ( 3868 ) 昨 日 公 佈 全 年 賺 3.51 億 , 急 升 2.7 倍 , 兼 派 高 息 , 係 行 業 問 題 定 係 個 別 公 司 問 題 ? 無 論 如 何 , 玖 紙 已 拖 累 理 文 造 紙 ( 2314 ) 急 跌 26% , 合 豐 集 團 ( 2320 ) 跌 15% , 睇 落 工 業 股 絕 對 唔 係 安 全 之 地 。
玖 紙 曾 係 基 金 愛 股 , 亦 係 高 增 長 高 PE 股 之 一 , 唔 知 係 咪 因 為 高 增 長 神 話 破 滅 , 其 他 高 PE 基 金 股 亦 遭 沽 售 , 例 如 體 育 用 品 股 李 寧 ( 2331 ) 及 中 國 動 向 ( 3818 ) 就 勁 跌 14% , 上 周 才 公 佈 理 想 業 績 的 安 踏 ( 2020 ) 跌 9% 算 係 少 。 是 市 場 對 高 PE 股 有 所 顧 忌 , 還 是 市 場 缺 水 , 「 芬 佬 」 專 搵 升 得 多 , PE 高 股 票 沽 ?

高 PE 股 成 為 重 災 區
事 實 李 寧 的 確 幾 高 風 險 , 往 績 PE 已 達 66 倍 , 假 如 今 日 公 佈 的 業 績 未 見 大 幅 增 長 , 睇 怕 又 會 幾 成 咁 跌 , 由 於 零 售 股 並 無 壟 斷 經 營 優 勢 , 李 寧 防 守 性 的 確 較 低 。 不 過 , 內 地 基 建 股 如 中 通 信 ( 552 ) 及 中 交 建 ( 1800 ) 雖 亦 係 高 PE , 但 其 合 約 工 程 一 早 向 外 公 佈 , 業 績 有 好 高 預 測 性 , 高 PE 的 基 建 股 不 應 如 此 看 待 , 算 係 跌 得 冤 枉 。

沒有留言: