星期三, 9月 10, 2008

炒 友 Blog : 港 股 暫 難 大 幅 反 彈


美 國 財 政 部 在 公 佈 接 收 管 理 兩 房 之 後 首 個 交 易 日 , 美 股 顯 著 上 升 近 300 點 , 但 過 程 相 當 驚 險 , 道 指 升 幅 一 度 收 窄 至 不 足 100 點 , 納 指 更 加 倒 跌 , 多 得 尾 市 資 金 搶 高 若 干 道 指 成 份 股 , 帶 動 道 指 得 以 高 收 , 惟 納 指 仍 然 是 升 唔 起 。
美 國 政 府 做 咁 大 台 戲 , 假 如 美 股 也 毫 無 反 應 , 美 國 政 府 會 面 目 無 光 , 周 一 晚 收 市 , 道 指 總 算 升 得 好 好 睇 睇 。

亞 洲 股 市 昨 日 卻 出 奇 地 弱 , 日 股 回 落 200 多 點 算 跌 得 少 , 台 灣 及 印 尼 股 市 都 跌 超 過 3.5% , 香 港 股 市 在 急 升 860 點 後 只 回 吐 303 點 , 都 算 跑 贏 。 近 兩 日 港 股 一 個 特 色 , 是 大 幅 高 開 或 低 開 後 便 大 部 份 時 間 橫 行 , 走 勢 異 常 沉 悶 , 反 映 連 即 市 炒 家 都 無 心 戀 戰 , 成 交 金 額 持 續 萎 縮 是 合 理 發 展 , 昨 日 的 479 億 元 成 交 , 隨 時 低 處 未 算 低 。

目 前 的 弱 市 中 , 僅 餘 在 市 場 活 動 的 資 金 已 轉 玩 期 指 及 牛 熊 證 , 在 本 月 初 期 指 總 成 交 竟 高 達 十 幾 萬 張 , 簡 直 誇 張 , 賭 指 數 升 跌 的 資 金 過 份 集 中 , 必 然 會 成 為 好 淡 大 戶 搵 食 場 所 , 所 以 賭 指 數 的 話 , 日 後 只 會 更 反 覆 更 難 玩 , 除 非 股 票 又 回 復 生 氣 , 出 現 一 個 較 有 睇 頭 的 反 彈 浪 。

不 過 , 以 短 線 而 言 看 來 機 會 甚 微 , 在 各 大 行 爭 相 出 報 告 睇 跌 之 下 , 股 票 非 但 毫 無 起 色 , 更 輪 流 成 為 清 洗 對 象 。 一 些 高 PE 的 內 地 股 份 早 前 已 被 唱 淡 , 近 日 輪 到 叫 沽 內 銀 及 內 房 股 , 這 些 股 份 昨 日 出 現 較 大 跌 幅 , 看 來 短 期 內 都 不 易 重 拾 升 勢 。 由 於 內 銀 股 佔 指 相 當 高 比 重 , 大 行 出 報 告 叫 沽 , 或 預 示 港 股 本 月 仍 是 反 覆 向 下 , 反 彈 空 間 有 限 。

大 行 叫 沽 資 金 流 走
美 資 大 行 分 析 報 告 觀 點 偏 淡 , 其 他 金 融 機 構 分 析 言 論 亦 不 見 得 好 。 豐 銀 行 表 示 , 對 基 金 公 司 進 行 的 調 查 顯 示 , 基 金 經 理 均 看 淡 今 年 第 三 季 的 亞 太 區 ( 不 包 括 日 本 ) 股 市 表 現 , 基 金 已 經 開 始 增 持 現 金 和 債 券 。 今 年 第 二 季 度 的 資 金 淨 流 出 額 估 計 高 達 285 億 美 元 , 當 中 主 要 反 映 股 票 基 金 流 出 約 500 億 美 元 。 美 林 亞 太 區 首 席 經 濟 師 表 示 , 預 期 資 金 短 期 會 從 亞 太 區 市 場 流 走 , 但 不 會 大 舉 流 出 亞 洲 區 內 , 只 是 轉 投 低 風 險 資 產 , 相 信 在 6 至 9 個 季 度 之 後 , 才 會 回 流 亞 太 區 市 場 。

江 銅 10 元 關 不 宜 穿
除 內 銀 及 內 房 股 外 , 昨 日 內 地 資 源 股 亦 普 遍 急 跌 , 下 圖 江 西 銅 業 ( 358 ) 昨 以 大 陰 燭 跌 至 10 元 關 口 , 在 過 去 一 個 月 以 來 , 已 四 次 下 試 10 元 大 關 支 持 , 短 期 如 下 破 , 將 是 相 當 惡 劣 的 訊 號 , 屆 時 MACD 會 發 出 雙 熊 訊 號 , 確 認 向 下 突 破 走 勢 。

沒有留言: